Organizacyjne

Formularze instytutowe

Formularz konferencyjny – wyjazdy na konferencje, warsztaty, sympozja naukowe
Formularz delegacji – wszelkie inne wyjazdy służbowe

Szablony

Ogłoszenia instytutowe

Zasady dotyczące centralnego przepływu informacji w instytucie.

1. Głównym kanałem informacyjnym jest lista mejlowa instytut@lists.iem.pw.edu.pl. Z założenia są do niej zapisani wszyscy pracownicy, doktoranci, oraz osoby współpracujące. Panie w sekretariacie dbają o jej aktualność. W tej chwili na liście mamy 110 adresów. Lista ta używana będzie do komunikatów ważnych i pilnych.
Archiwum listy dostępne jest na stronie:
http://lists.iem.pw.edu.pl/pipermail/instytut/

2. Dla ogłoszeń mniej pilnych lub mniej ważnych informacji został uruchomiony mechanizm współdzielonych folderów email w oparciu o możliwości serwera poczty ee.pw.edu.pl. Aby móc czytać te wiadomości i komunikaty należy się do nich podłączyć. Należy to zrobić, aby móc czytać wszystkie wiadomości przekazywane z Dziekanatu, Biura Rektora lub innych instytucji. Przygotowana została skrzynka:

  • Shared Folders/User/ietisip/INFO

Podłączenie do nich jest dosyć proste i sprowadza się do subskrybcji wybranego folderu współdzielonego na serwerze poczty ee.pw.edu.pl. Można to zrobić zarówno poprzez webmail.ee.pw.edu.pl, albo poprzez konfigurację skrzynki IMAP. Jeżeli ktoś z Państwa będzie miał z tym problem, to proszę zwrócić się o pomoc osoby opiekującej się komputerem.

Informacja archiwalna: W roku 2017 adresy grupowe, t.j. prac@iem.pw.edu.pl, etat@iem.pw.edu.pl czy dokt@iem.pw.edu.pl zostały zlikwidowane. W roku 2018 zostało także zlikwidowane  wsparcie dla skrzynek pocztowych w domenie instytutowej @iem.pw.edu.pl.

Kalendarz instytutowy

Coraz więcej osób korzysta z kalendarzy elektronicznych do zarządzania swoim czasem. W związku z tym postanowiliśmy przygotować również oficjalny kalendarz instytutowy. Dzięki naszemu znakomitemu sekretariatowi, umieszczone są tam wszystkie ważne dla pracowników uczelni terminy:

  • święta publiczne (dni wolne),
  • harmonogram roku akademickiego,
  • harmonogram zjazdów zaocznych,
  • planowane seminaria ze wszystkich naszych czterech zakładów.

Podłączenie do kalendarza jest możliwe na wiele sposobów. Każdy może zrobić to w wygodny dla niego sposób.

Metoda 1. Bezpośrednio na webmail.ee.pw.edu.pl
Po zalogowaniu się do swojej skrzynki pocztowej na webmail.ee.pw.edu.pl, należy wyszukać i zapisać się do nowego kalendarza. Calendar -> Subscribe to calendar -> szukaj „ietisip” -> Subscribe

Metoda 2. Poprzez protokół CalDAV

  • Jeżeli ktoś korzysta z programu Thunderbird do odczytywania poczty to można zainstalować dodatek Lightning i podłączyć się do kalendarza sieciowego. Nowy kalendarz -> Sieciowy -> CalDAV -> adres:
    https://commscs-1.ee.pw.edu.pl:8181/dav/home/ietisip/calendar/
  • Na wielu innych urządzeniach można doinstalować moduły do obsługi CalDAV, np „Caldav Sync Free Beta” do Androida.
  • Logowanie do kalendarza jest takie samo jak do ISODa.

Metoda 3. Kalendarz publiczny ICS
Wiele osób korzysta z Google Calendar, albo z innych platform bazujących na formacie ICS. Dla nich najprostszym rozwiązaniem jest dodanie nowego kalendarza poprzez adres URL:
https://calendar.google.com/calendar/ical/eecleduqqiru831h6h9182sqq4%40group.calendar.google.com/public/basic.ics

W razie problemów proszę zwrócić się o pomoc osoby opiekującej się komputerem.

Wewnętrzne informacje dla pracowników instytutu