Formularze instytutowe
Formularz konferencyjny – wyjazdy na konferencje, warsztaty, sympozja naukowe
Formularz delegacji – wszelkie inne wyjazdy służbowe
- 27-02-2017 Formularz konferencyjny.pdf
- 27-02-2017 Formularz konferencyjny.odt
- 07-12-2016 Formularz delegacji.odt
- 07-12-2016 Formularz delegacji.pdf
Szablony
- 22-11-2018 propozycja obowiązków informacyjnych 28_05_2018.pdf
- 24-10-2017 WE_PW_Presentation.pptx
- 24-10-2017 WE_PW_Presentation-EN.pptx
- 18-09-2017 WE Poster A1.pptx
Ogłoszenia instytutowe
Zasady dotyczące centralnego przepływu informacji w instytucie.
1. Głównym kanałem informacyjnym jest lista mejlowa instytut@lists.iem.pw.edu.pl. Z założenia są do niej zapisani wszyscy pracownicy, doktoranci, oraz osoby współpracujące. Panie w sekretariacie dbają o jej aktualność. W tej chwili na liście mamy 110 adresów. Lista ta używana będzie do komunikatów ważnych i pilnych.
Archiwum listy dostępne jest na stronie:
http://lists.iem.pw.edu.pl/pipermail/instytut/
2. Dla ogłoszeń mniej pilnych lub mniej ważnych informacji został uruchomiony mechanizm współdzielonych folderów email w oparciu o możliwości serwera poczty ee.pw.edu.pl. Aby móc czytać te wiadomości i komunikaty należy się do nich podłączyć. Należy to zrobić, aby móc czytać wszystkie wiadomości przekazywane z Dziekanatu, Biura Rektora lub innych instytucji. Przygotowana została skrzynka:
- Shared Folders/User/ietisip/INFO
Podłączenie do nich jest dosyć proste i sprowadza się do subskrybcji wybranego folderu współdzielonego na serwerze poczty ee.pw.edu.pl. Można to zrobić zarówno poprzez webmail.ee.pw.edu.pl, albo poprzez konfigurację skrzynki IMAP. Jeżeli ktoś z Państwa będzie miał z tym problem, to proszę zwrócić się o pomoc osoby opiekującej się komputerem.
Informacja archiwalna: W roku 2017 adresy grupowe, t.j. prac@iem.pw.edu.pl, etat@iem.pw.edu.pl czy dokt@iem.pw.edu.pl zostały zlikwidowane. W roku 2018 zostało także zlikwidowane wsparcie dla skrzynek pocztowych w domenie instytutowej @iem.pw.edu.pl.
Kalendarz instytutowy
Coraz więcej osób korzysta z kalendarzy elektronicznych do zarządzania swoim czasem. W związku z tym postanowiliśmy przygotować również oficjalny kalendarz instytutowy. Dzięki naszemu znakomitemu sekretariatowi, umieszczone są tam wszystkie ważne dla pracowników uczelni terminy:
- święta publiczne (dni wolne),
- harmonogram roku akademickiego,
- harmonogram zjazdów zaocznych,
- planowane seminaria ze wszystkich naszych czterech zakładów.
Podłączenie do kalendarza jest możliwe na wiele sposobów. Każdy może zrobić to w wygodny dla niego sposób.
Metoda 1. Bezpośrednio na webmail.ee.pw.edu.pl
Po zalogowaniu się do swojej skrzynki pocztowej na webmail.ee.pw.edu.pl, należy wyszukać i zapisać się do nowego kalendarza. Calendar -> Subscribe to calendar -> szukaj „ietisip” -> Subscribe
Metoda 2. Poprzez protokół CalDAV
- Jeżeli ktoś korzysta z programu Thunderbird do odczytywania poczty to można zainstalować dodatek Lightning i podłączyć się do kalendarza sieciowego. Nowy kalendarz -> Sieciowy -> CalDAV -> adres:
https://commscs-1.ee.pw.edu.pl:8181/dav/home/ietisip/calendar/ - Na wielu innych urządzeniach można doinstalować moduły do obsługi CalDAV, np „Caldav Sync Free Beta” do Androida.
- Logowanie do kalendarza jest takie samo jak do ISODa.
Metoda 3. Kalendarz publiczny ICS
Wiele osób korzysta z Google Calendar, albo z innych platform bazujących na formacie ICS. Dla nich najprostszym rozwiązaniem jest dodanie nowego kalendarza poprzez adres URL:
https://calendar.google.com/calendar/ical/eecleduqqiru831h6h9182sqq4%40group.calendar.google.com/public/basic.ics
W razie problemów proszę zwrócić się o pomoc osoby opiekującej się komputerem.